پل ارتباطی با فرانو حساب

26709840(3خط)

اخبار> اخبار روزانه، مالیات، بیمه، قانون کار و سایر> حذف اظهارنامه مالیاتی سال های ۹۰ تا ۹۳ برای فعالان اقتصادی در مناطق آزاد

حذف اظهارنامه مالیاتی سال های ۹۰ تا ۹۳ برای فعالان اقتصادی در مناطق آزاد

1396/12/08 - 3:55 PM

 نماینده مالیاتی سازمان منطقه آزاد قشم و مسئول پیگیری مالیات برارزش افزوده مناطق در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور از حذف اظهارنامه مالیاتی سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳ ویژه فعالان اقتصادی در این مناطق خبر داد.

 امیر سرلکی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود : حذف اظهارنامه مالیاتی سال های یاد شده در لایحه اصلاحیه ماده ۱۳ در کمیسیون اقتصادی دولت مصوب شده است و سازمان مالیاتی کشور آن را به ادارات کل مالیاتی همه استان های دارای مناطق آزاد ابلاغ کرده است.

 وی ادامه داد : بر این اساس موضوع برخورداری معافیت مالیاتی فعالان اقتصادی مناطق آزاد کشور ویژه سال های ۹۰ تا ۹۳ براساس ارائه اظهارنامه با پیگیری های انجام شده از مرحله اجرا خارج شد.

 سرلکی تصریح کرد : بر اساس این ابلاغیه تمام پرونده های سال های ۹۰ تا ۹۳ در مرحله اجرا متوقف می شوند تا قانون آن از سوی مجلس به وزارت دارایی و نهایتا به ادارات کل مالیاتی سراسر کشور ابلاغ شود.

وی افزود: شرط تسلیم اظهارنامه برای سال های ۹۰ تا ۹۳ قابل اجرا نیست و همچنین مالیات دریافتی پرداخت شده در این دوره نیز به افراد مسترد می شود.

کانال تلگرام رسانه مالیاتی فرانو

تگ ها

نظرات ( 0 )

آخرین خبرهای ما

20 1396/12

شرایط جدید فروش دلار به مسافران


بانک مرکزی شرایط جدید فروش ارز در بازار را اعلام کرد
خریداران برای خرید دلار باید مدارک ذیل را همراه داشته باشند:
١-اصل پاسپورت و کارت ملی
٢-اصل عوارض خروج
٣-اصل بلیط
٤-...

بیشتر بدانیم

جستجو


از تاریخ :
تا تاریخ :
کلمه کلیدی :

اطلاعات تماس

توضیحات نقشه :
عرض جغرافیایی :                     طول جغرافیایی :

تهران، خیابان شهید بهشتی، بعد از تقاطع سهروردی، ساختمان 143 ط1 واحد1

 

(5خط) 26709840